It seems like more than distance between us.

Nu har jag gjort några nya kategorier. Kände att jag inte ville ha allting i en och samma så nu finns det några nya än dom jag hade innan. T.ex  bildinlägg, musik och shopping. I bildinlägg kommer jag att ha de inlägg som i princip bara innehåller bilder (någon enstaka mening kan förekomma), i musik kommer jag att ha de youtube-klipp jag lägger upp på bloggen och i shopping lägger jag som ni kanske förstår upp det nya i garderoben. Jag har inte lagt in alla inlägg som egentligen ska ligga i dessa kategorier, det skulle ta alldeles för lång tid eftersom att det är ett och ett halvt år av inlägg. Kanske fixar det en annan dag men just nu ligger iallafall inläggen från och med juni där dom ska. Nej, nu blir det film. Puss!
Postat av: felicia

så lite så :)

2011-07-09 @ 14:07:07
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback