21/2

Skönt med en ledig skoldag! Vaknade runt tolv, gjorde mig klar och åkte ner på stan och mötte Kajsa. Vi gick runt i massa affärer i jakt på kläder till 100dagars men det gick inte alls bra så vi gick på Kärnan och drack kaffe istället. Senare kom Sofie så hon och jag gjorde ett nytt försök till att hitta outfits, då gick det mycket bättre. Hittade en vit spetsbody och ett par jeans men jeansen byttes senare ut mot ett par andra. Sjukt nöjd med mina kläder förutom att när jag provar bodyn när jag kommer hem så upptäcker jag att det sitter kvar ett larm på den. Kul liv, måste fixa det imorgon! Till det blir det mina stövletter och någon svart kofta. Det kommer att bli galet snyggt! Nu är jag taggad till tusen, hoppas att resten av klassen också är det. Ölen är också fixad så nu är det bara onsdagen som fattas. Ikväll beger jag mig antagligen till Kajsa för att övernatta där. Mysigt värre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback