22/8

Idag har jag varit en duktig tjej. Klev upp runt halv nio för jag skulle åka på ett möte till kvart över tio. Där gick det jättebra och direkt efter hade jag ännu ett möte som gick ännu bättre, riktigt nöjd över detta! Nu kanske livet börjar gå lite framåt. Efter mötena åkte jag hem och började nästa på en gång att storstäda mitt rum. Dammsugning, torka golv, bädda rent i sängen, börjat packa osv. Jag är riktigt nöjd och känner mig jätteduktig, ska blir skönt att komma hem till ett nystädat rum. Imorgon kommer Maja hit och hjälper mig att packa klart, sedan åker vi hem till henne för att spendera dygnen innan vi åker. Jag kan inte fatta att vi åker på torsdag, att vi ens åker, detta började med att vi drev om att vi skulle åka och nu åker vi verkligen. Jag hoppas att det blir riktigt roligt och något att minnas för livet. Om vi anser att det var värt att åka dit så kommer vi nog att åka dit på vintermarknaden i februari också. Crazy bitches! Nu ska jag baka scones, tycker jag är värd det. Sedan ska jag mysa ner mig i min säng. Vi får se om jag skriver något mer innan jag åker, beror på om Maja vill låna ut datorn till mig något. Annars hörs vi förmodligen om ganska precis en vecka. Ni för ha en underbar vecka, mina vänner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback