26/9

Nu är man hemma igen efter en galen helg i Sundsvall. Lite tråkigt faktiskt för jag har haft riktigt KUL. Tog tåget i fredags tio över två, fick sällskap av Evelina som skulle till Hudiksvall, skönt att slippa åka själv. När jag kom fram så hämtade Anna och Marko mig, åkte till Birsta en sväng där jag fick ett par skor av världens bästa vän i försenad födelsedagspresent. När vi senare kom hem till Annas syster väntade vi in en massa folk som skulle fira hennes pojkvän som fyllde år. Jag och Anna bestämde oss för att ta oss något glas vin och bara chilla men det där glaset blev till liter men vi hade ju iallafall KUL. Sen kom Johan, Timmy och Marcus dit och umgicks med oss, jävla bra grabbar det där. Senare drog vi ut och gled med bil runt hela Sundsvall, hände lite grejer då som det alltid måste göra men det behöver vi inte gå in på. Natten/morgonen slutade iallfall med att vi hamnade i Granloholm hos Timmy, somnade runt halv åtta och blev väckt nio. Då var man inte lite trött heller. Åkte då till Drakborgen med Simon och Lina, jättekul när man mådde som en påse skit men vi överlevde. När vi hade lekt klart där, kändes som en evighet men det var bara ett par timmar, så åkte vi med ungarna till Nacksta och sen kom Micke och hämtade oss och skjutsade ut oss till Korsta där vi skulle vila lite innan vi skulle göra oss klara för utgång men det där med utgång gav vi upp. Vi var alldeles för slutkörda så istället blev det en chillkväll. Vi tog en nattpromenad till Nacksta också, på 8 km. Det var riktigt skönt, när vi kom fram somnade vi på en gång. Så jävla gött!

Kändes riktigt tråkigt att behöva åka hem igen men som tur är så kommer Anna om två veckor och kanske grabbarna. Vi håller tummarna för det! För kommer allihopa så blir det riktigt kuuuuuuuuuul. Höhöhöh. Idag har vi inte gjort mycket alls, chillat och packat. Blev middag på Texas innan jag åkte också. Patrik kom förbi och sa hej då. När jag kom fram till stan hämtade världens gulligaste Niclas mig och skjutsade hem mig. Puss på han! Nu har jag tittat på Irene Huss med mamma. Ska väl gå och lägga mig snart, är fortfarande paj efter helgen. Vi hörs imorgon, puss och godnatt.


"Ser du stjärnan i det blå, ta en sup så ser du två,
fan vad KUL det är att gå."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback