12/11

Nu har jag precis duschat. Ska packa lite snart eftersom att jag åker till Rätan idag, skönt att få spendera lite tid med min fina farmor. Just nu sitter Hugo och tittar på Pippi Långstrump på mitt rum så jag vill inte störa honom. Gullunge!

Igår var jag först på stan med mamma och Evelina, köpte ett bara mysiga strumpor som man kan ha en kall vinterkväll och en hårinpackning. Sen blev det lunch på Sibylla med mamma, Evelina och Sofie. Sen blev skola och lektion med Thomas, så jävla rolig kille det där. Han kom ihåg att jag köpte ny jacka förra året, vilken lärare kommer ihåg det liksom? Efter skolan träffade jag på Evelina, Hugo och flera andra på Kärnan. Satt där med dom en låång stund. Sen skulle Evelina och Hugo käka så satt med dom, sen åkte vi hem hit. Väl här så bakade jag pepparkakor med världens finaste Hugo. Det tyckte han var jätteroligt! Blev jättefina kakor också, för den delen. Efter bakningen drog jag och Emma till Dennis för att hänga med han och Patrik. Jättetråkigt till en början men sen blev det lite fart i gänget, det kanske hände när Tobbe kom dit. Vi hade iallafall en riktigt trevlig kväll. Blev en promenad hem senare också, vid ett-tiden så jag somnade som en sten när jag kom hem. En riktigt bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback