11/5

Idag blev jag hemma från skolan, jag har så jävla ont i nacken att jag knappt kan röra den. Plus att jag har gått och blivit förkyld och så är min hosta tillbaks, jätteroligt! Men trots allt det där så ska jag till skolan imorgon för sen har vi ju ändå långhelg och på tal om långhelg! Imorgon kommer Anna! Fyfan vad jag längtar, det kommer att bli så mysigt, vi har knappt planerat något så vi tar dagen som den kommer helt enkelt :)

Idag ska jag till läkaren tjugo över tre också så jag ska väl hoppa in i duschen snart och börja göra mig lite klar. Tyvärr måste jag ner på stan en snabbis också även fast jag inte har någon lust, måste fixa med några jävla papper men förhoppningsvis går det fort. Aja, vi hörs sen eller imorgon. Ha en bra dag! Puss.

Jag måste bara säga att jag älskar min mamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback