9/6

Sitter just nu på skolan med Simone och ska göra klart en uppgift som jag helt glömt bort. Fick även veta lite av mina betyg nyss och jag gillar det. Idag har vi bara tagit det lugnt, hade en frågetävling och så blev det fika. Egentligen skulle vi ha spelat brännboll men det var så dåligt väder så det kanske blir imorgon istället.

Det här är till dig Anna: Det är så jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra, speciellt nu när du inte mår så speciellt bra. Jag vill krama om dig och säga att allting kommer att ordna sig med tiden. Jag vill att du ska veta att allting inte är ditt fel, det är lika mycket hans. Det är inte bara du som ska ändra på dig för att det ska bli bra. Du är bra precis som du är och ser han inte det så är han inte värd dig. Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen, det finns ingen som förstår mig som du. Jag är så glad att jag har dig vid min sida. Glöm aldrig bort hur bra du är. Du är min andra halva och bästa vän, jag vill aldrig vara utan dig. Forever never ends.

Postat av: anna

du är bäst emelie! jag älskar dig så mycket. <3 min allra bästa vän!!!!!!!!!!!

2010-06-09 @ 21:28:19
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback