11/6

Igår fick man sommarlov och det var helt underbart väder. Började dagen med att ha ULS där vi bara spelade kort, hade betygsnack och fikade lite. Jag är sjukt nöjd med mitt betyg! Sen var det lunch och där bjöds det på marängsviss och det var sjuukt gött. Efter det kändes det som om jag skulle rulla hem men det var inte slut där. Efter lunchen hade vi FSF och där fick vi glass och sen spelade kubb/fotboll, det blev att tjejerna spelade kubb och killarna spelade fotboll. Sen satt vi och stekte på gräset, jag & Simone gick upp en sväng på Campus förskola och sa hej, jag ska börja jobba där på måndag så skulle kolla när jag skulle komma. Sen var det dags för skolavslutningen, rektorn höll ett tråkigt tal men sen fick vi tårta, prinsesstårta, det var sjukt gott men kände mig mätt efter allt det andra innan. Efter fikat var det brännboll för alla som ville så jag gick och Simone gick dit men hon spelade inte. Jag är verkligen sämst på brännboll men det är ju så jävla kul, vårat lag vann iallafall. Det var ettorna mot tvåorna. Sen blev det Badhusparken med ett gäng. Kevin, Dennis, Dennis och Petter skulle bada så jag och Simone följde med ner, jag hade också badat om jag inte hade haft vita trosor på mig, dum dag att välja det på. Drog hem lite innan sju och duschade, svettades som en gris. Sen gick jag ut en sväng med Theo så han också fick se det fina vädret. Somnade typ tio igår, var astrött efter att ha varit ute i solen typ hela dagen.

Idag vet jag inte vad som händer, vaknade för bara en stund sen. Simone ville att vi skulle gå ner på stan sen och kolla på alla fulla nior. Vi får se vad som händer, känner mig inte så jävla pigg idag. Men nu ska jag göra mig något att äta så vi hörs sen. Ha en bra dag! Puss.

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-13 @ 13:22:09
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback