1/7

Imorgon jobbar jag sista dagen på Campus förskola, känns lite tråkigt men ändå skönt att få vara ledig. Idag har det bara varit lugnt precis som alla andra dagar den här veckan. Idag hade vi tio barn på sju vuxna, vi är så många vuxna för att vi har slagit ihop två avdelningar. Glassbilen kom idag också och bjöd på glass, det var gött! Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, packat lite grann eftersom att jag åker till Härnösand på lördag. Jag fattar inte hur jag packar, det blir alltid för mycket så att väskan knappt går att stänga. Men är man tjej så blir det sådär, man måste ju ha kläder att välja mellan och ska man vara borta länge och inte har tillgång till tvättmaskin så måste man ha mycket kläder. Hahah! Snart ska jag nog gå och lägga mig så att jag pigg till sista jobbdagen imorgon. Godnatt och sov gott. Puss! (Du får mig att le)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback