25/1

Det blev inget skrivande igår pga att jag var hos Emma hela dagen och kvällen med henne & Dennis. Vi spelade kort ett ex antal timmar och så lagade vi mat, det blev korvstroganoff och ris. Efter maten kom vi på att vi skulle gå bort till Willys för att köpa lite gotta, det blev lite godis och dricka. När vi kom tillbaks till Emma så tittade vi på film, det blev Honey och den var sjukt bra. Den får 4 av 5 av mig för jag har ju faktiskt sett bättre filmer än den. Efter filmen chillade vi bara innan jag & Dennis åkte hem, jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem för jag var sjukt trött.

Nu har jag precis kommit hem ifrån Emma, var där med Kajsa och vi spelade självklart kort. Vi gör fan ingenting annat, så nu börjar jag bli less på att spela kort. Nästa gång får vi ta oss i kragen och hitta på något annat som att vara ute och gå? Hur skönt är inte det liksom? I skolan hade vi bara FSF (Förskola, skola och fritidshem) och sen slutade vi. Det var pyttipanna till lunch idag och det var faktiskt ganska gott! Nu tänkte jag ta och äta lite kötbullar, mos och sås. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se vad jag hittar på i den här döda staden som kallas för Östersund. Kanske beger mig till Emma sen när hon kommer hem! Imorgon ska vi iaf vara på Folkets Hus för att lyssna på en föreläsning om förintelsen, det ska bli intressant.

Nej, nu har jag ingenting mer att skriva men jag kanske skriver mer senare om jag orkar och är hemma.
Annars får jag ta och skriva imorgon. Men ha det så bra tills dess, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback