22/8

Nu är det bara två dagar kvar till jag får träffa alla fina människor i BF08. Visst har det varit skönt att ha sommarlov men nu är jag less, för några år sen hade jag i princip gråtit över att skolan börjar igen men nu trivs jag verkligen och nu får jag göra något som jag verkligen tycker om, utbilda mig till något jag vill. Sen kan jag tacka min fina klass också som får mig att gå till skolan med ett leende. Fina, underbara, galna människor.

Idag har jag faktiskt beställt Blondinbellas bok också, Egoboost, folk säger att den verkligen är värd att läsa så kanske är det något för mig. Den kanske kan stärka mig lite extra, vem vet? Den lär väl komma någon dag till veckan, tror att den skulle släppas på CDON på onsdag. Beställde även någon studentdrinkbok för 19 kr, med en massa drinkrecept och partytricks. Det kan vara bra att ha för att liva upp en tråkig fest. Men nu ska jag ta mig en rök och sedan en dusch, måste få i mig något att äta också, är sugen på något riktigt onyttigt. Får se vad det blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback