12/8

Igår blev det lite party! Vi började med att grilla, kyckling och potatissallad. Sedan blev det vin och kortspel innan vi begav oss ner på stan för att gå på krogen, vi hamnade på Greken. Där var det inte alls mycket folk men vad kan man förvänta sig av en onsdag. Klockan två när krogen stängde försökte vi leta rätt på mamma och få med henne hem men det var lättare sagt än gjort så vi blev less på henne och gick hem och gjorde toast, det satt fint i magen innan man skulle sova. Tog en jävla tid att somna pga en massa skit men till slut så gick det.

Vi vaknade runt halv tre, käkade frukost eller vad man ska kalla det vid den tiden och nu chillar vi bara, ikväll blir det nog bara mys framför en massa film. Jag har ju en del filmer på datorn som vi måste se. Imorgon blir det nog en sväng på stan, skulle behöva nya leggings, mina är så tråkiga. Hahah! Men nu ska jag borsta håret och bege mig ner på affärn för att köpa cigg.

En vecka kvar av sommarlovet, det sista sommarlovet, ska bli skönt att få komma tillbaka till skolan och träffa alla. Men att det är en vecka kvar av sommarlovet betyder också att Anna åker hem om en vecka. Det kommer att bli sjukt tomt utan henne men som tur är så är det ju inte sista gången vi ses. Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback