13/4

Igår blev det inget bloggande, jag glömde bort det och så var jag nästan för trött för att skriva något när jag kom hem. Jag hade iallafall en sjukt bra dag igår, underbart väder och skönt att vi slutade elva så efter lunchen blev det först en sväng på stan med Emma, Kajsa och Sofie. Efter det tag blev jag och Emma less på att gå på stan så vi drog bort till Österäng och spelade basket istället med Kevin, Dennis, Dennis och Tobbe. Det var sjukt kul. Det blev både match och 21, jag var grym! Hahah. När solen försvann och vi hade spelat ett bra tag så drog jag och Emma upp till Fristilen och tränade, det var verkligen sjukt skönt. Gick på rullbandet och sen tränade vi mage osv. Det här ska bli en rutin, okej!? Sen åkte jag hem - Duschade, kollade på tv tills jag blev för trött att hålla ögonen öppna så då gick jag och la mig, tror jag somnade på en gång.

Idag är jag hemma från skolan med både mensvärk och huvudvärk, inte så jävla okej. Så jag sov tills för en stund sen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att lägga mig en stund till men då kanske jag inte somnar ikväll. Jaja, vi får se vad jag hittar på. Vi hörs sen. Puss!



Jag saknar dig och det vet du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback