22.06

Just nu fick jag världens sug att skriva ett blogginlägg så jag tänkte att jag skulle göra det innan det försvinner. Idag har jag storstädat på mitt rum; dammsugit, skurat golv, dammtorkat samt bäddat rent i sängen. Det känns galet skönt. Efter det blev det en sväng på Lillänge med mamma och efter att jag fått i mig lite mat tog jag en promenad ner till Monia och Hugo, jag hade lite presenter/julklappar åt pojken som han inte hade hunnit få ännu. Lyckan som uppstod när man såg hur glad han blev när han öppnade paketet med Lego Star Wars till PS2, som han har tjatat om detta spel så vad gör man inte för sin favorit? Han fick även lite kläder men dom var inte alls lika intressanta. Så ikväll har jag spelat tv-spel med Huggelito samt snackat lite skit med mamman. Det var väldigt trevligt och väldigt länge sedan, det måste göras om snart.
 
Just nu sitter jag hos Victoria och dricker en öl framför tvn. En väldigt fint avslut på en väldigt fin dag.
 
 
Världens bästa kille 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback