Workin' nine to five - what a way to make a living.

Det gick jättebra att jobba idag. Trots att det var en förskola som jag inte har varit på tidigare så kände jag mig som "hemma" på en gång eller vad man ska kalla det. Det roligaste av allt var att barnen inte var blyga eller så utan ville vara med mig så fort jag kom innanför dörren. Jag hoppas att jag får vara där mer framöver för jag trivdes verkligen där. Jättesnäll personal också som verkligen välkomnade mig! När jag kom hem strax efter halv fem var det dags för middag, efter den låg jag i sängen framför datorn och kunde knappt hålla ögonen öppna så jag somnade i en timme. Tur att Maja ringde och väckte mig, annars hade jag aldrig somnat inatt och jag som håller på att vända tillbaka på dygnen. Nu funderar jag på att städa ihop lite på mitt rum. Vi får se hur det går.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback