29/11

Idag har jag jobbat och det har varit jätteroligt. Världens finaste barn och världens finaste personal. Förmiddagen spenderade jag på Rönnbäret och eftermiddagen på Solrosen. Efter jobbet mötte jag upp Victoria, vi fick äntligen äta våran efterlängtade macka på Goûter. Nu sitter jag hemma och hänger fett. Ska snart göra färdigt på rummet. Ligger en miljon galgar på golvet som måste bort. Köpte även tre ramar som varje rymmer tre kort idag. Så tog och beställde 74 st kort på FujiDirekt för en stund sedan. Finfint! Ska även fixa upp min ram som rymmer åtta kort också, nya kort måste in i den. Nej, städa nu!


<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><em><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </em> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;"><strong>Jättetrött tjej som varit vaken sedan sex </strong>och vaknat till &amp; från hela natten. Tillbaka på praktiken på Gamla Teatern igen, det har gått bra. Idag har jag hackat grönsaker, stekt köttfärs, gjort en pepparrots-cheescake och blåbärsmousse. Fullt upp alltså! Jobbar med sköna grabbar också. Efter praktiken träffade jag Victoria, vi tog en sväng till skolan. Snackade lite skit med Hasse, träffade Jocke och fick min halsduk (äntligen) och efter det skildes vi åt. Jag gick förbi praktiken för att berätta att jag ska jobba imorgon, på fina Campus. Underbart! Nu håller jag på att fixa lite på mitt rum, köpte en klädställning och femtio galgar idag så fixar lite med det. Men snart somnar jag. Sjukt trött. Sovmorgon imorgon, börjar åtta istället för sju. Det är underbart! Trodde aldrig att jag skulle säga något sådant. Nej, nu ska jag dö en sväng i soffan innan jag ska forsätta med mitt rum. Hörs!</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback