19/5

Började dagen med att jag och Emma försov oss. Kom till skolan efter rasten, läraren var inte ens in en enda gång. Efter lunchen hade vi psykosocialt arbete, vi gjorde klart vårat grupparbete så nu är det bara att läsa några sidor i boken och redovisa nästa vecka. Vi fick även sluta tidigare. Då gick jag, Emma, Tobbe, Tobbe, Adam och Hampus ut och spelade basket, 21. Sedan kom även Simone, Sandra och Emil ut. Då chillade vi och så innan det började spöregna. Då åkte jag hem och åt mat, somnade på soffan och nu ska jag ta tag i några uppgifter jag ännu inte har gjort. Nu kan det inte vara många kvar.

Imorgon åker jag till min farmor och myser i helgen. Vi får vad vi hittar på i helgen. Klänningen till studenten måste iallafall fixas. På söndag när jag kommer hem så åker jag direkt till Monia och Hugo då lillkillen ska ha kalas. Mitt lilla hjärta blir stor kille, hela tre år. Nej, nu är det dags att börja plugga. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback