Ortopeden + bilkurragömma.

Just det, var hos ortopeden imorse för min axel. Han kände och klämde på den och konstaterade att det kan vara fel på någon sena eller muskel så jag ska dit och göra magnetröntgen om ca tre veckor så får vi veta vad det är för fel. För bättre blir det tyvärr inte, jävla skitliv. Förhoppningsvis slipper jag en operation.

Ikväll har jag varit ute och lekt bilkurragömma med Niclas och Fredrik + fler. Det är alltid lika roligt men roligare hade det varit om det var fler bilar med. På torsdag blir det nog igen, då ska Emma och Robin med. Yey! Nu ska jag chilla lite vid datorn och sen ska jag umgås med sängen, han är bra mysig! Vi hörs imorgon, sov gott. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback