Great.

Yeah! Jag har fått mina kläder från H&M idag. En helt brun bikini, en bikiniöverdel i typ svart, vitt och lite guld och ett par svarta träningsbyxor eftersom att jag ska börja träna på Fristilen snart. Det blir grymt!

Nu står det också en plåt med scones i ugnen, det ska bli sjukt gott! Till det blir det Glee på tv;n sombörjar nu klockan åtta och efter det så kanske det är något annat bra program? Kollar inte på Grey's Anatomy nu eftersom att jag ska ladda hem avsnitten och se dom efter varann. Så jag kanske drar på en bra film, har ju fått hem Luftslottet som sprängdes nu så kanske ska ta och se den. Vi får väl se! Ska iaf dra mig till tv;n nu och slå på tv400. Vi hörs, ha en kalasbra kväll. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback