27/12

Det blev stan idag igen men denna gång med mamma. Hon ville också ner och kolla på rean, idag köpte jag bara strumpbyxor då mina snart har sjungit sin sista vers. Mamma köpte en jättefin stickad tröja. Sen åt vi lite mat, handlade och åkte hem. Varken jag eller mamma är såna som kan gå igenom varje affär tio gånger. Det räcker med en gång och hittar man ingenting då så behöver man inte gå igenom affären en gång till. Förhoppningsvis blir det mer rea snart för de kläder som finns på rean nu är faktiskt ingen höjdare, mest kläder som ingen vill ha.

Ikväll var det meningen att jag skulle umgås med Niclas men vi är sämst på att komma ihåg saker och ting så det får bli imorgon istället. Det blev en massa avsnitt av One Tree Hill ikväll istället, så jävla underbar serie. Synd bara att det är juluppehåll så man får vänta på nästa avsnitt, nu när det är så spännande.

Nu tänkte jag ta mig en rök och sedan ta en dusch. Efter det vet jag inte vad som händer, lägga in ren tvätt i garderoben kanske. Det börjar bli en hög på andra sidan av sängen nu. Vi får se vad som händer. Hörs imorgon! Puss.

Jag - förra veckan innan utgång

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback