16/4

Nu är den här veckan slut också, skönt med helg! Idag hade vi fystest på idrotten och det gick väl sådär, kände mig inte riktigt pigg eftersom att jag inte var på topp igår så jag kunde inte göra mitt bästa men jag gjorde så gott jag kunde. Efter lunchen hade vi FSF och där gjorde vi dockteater, min grupps handlade om en farmor, en storebror och en lillebror som skulle gå till parken för att leka och där möter dom en aggressiv alkoholist och han anser att parken är hans och sen försöker han råna dom men då kommer monstret och räddar dom. Hahah, den var så jävla rolig. Jag var med Kajsa, Caroline, Sandra B, Adam och Patrik. Efter skolan försökte jag hitta en praktik men utan resultat och våran praktik börjar ju på måndag men då ska jag ner på skolan istället och försöka hitta någon.

Nu tittar jag på Talang med mamma, förjävla bra program. Det är bäst när folk gör bort sig! Just nu är det någon gammal tant som ska framföra en protest? Jävlar, hon gick vidare också. Hahah, det var det värsta jag sett. Snart ska jag äta morätter, gurka och fresh island-dip. Det väcker fina minnen och du vet nog vem du är. Nu ska jag ta mig en rök och sedan hänga med i programmet. Ha en bra kväll. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback