17.38

Så var det fredag igen, denna vecka har gått lika fort som de andra och nästa vecka är det påsk. Tiden bara springer iväg så man knappt hinner med. Jag ligger just nu i soffan på jobbet och väntar på att Viktor och Hugo ska komma och hämta mig, då ska vi åka och äta någonstans innan vi beger oss till Brunflo. Vi får se vad den lille mannen har för önskemål på mat idag. I helgen vet jag inte alls vad vi ska hitta på, vi ska iaf bygga ihop en byrå så vi får någon ordning på våra kläder. Det verkar inte bli något vidare väder heller så det blir mest troligt en mysig hemmahelg för oss. Det är ju inte helt fel det heller. Nej, men det var nog allt från mig denna gång. Återkommer till veckan när jag har något riktigt spännande att berätta. Puss och kram. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback