20.07

Jag och min kärlek har haft en supermysig helg. I fredags tog vi det bara lugnt, Viktor var iväg för att fixa lite med bilen så när han kom tittade vi på serier innan det var dags att sova. I lördags spenderades förmiddagen med att mysa i soffan framför Prison Break. Lite senare under dagen gjorde vi oss iordning för att åka in till stan för en mysig dejt, bara vi två. Det blir pizza på Vezzo till middag, vi hade aldrig ätit där tidigare och det var riktigt gott förutom sättet att beställa maten på, det fick det att kännas lite som en snabbmatskedja, tyvärr. Men som sagt, maten var riktigt god. Därefter fördrev vi tiden innan det var dags för bio, det blev "The 5th wave". Jag gillade den skarpt och hoppas på att det kommer en fortsättning då det kändes som om det inte riktigt var slut.

Idag har vi tittat på Prison Break, tvättat och ätit ännu en god middag. Idag blev det pepparbiff, kroketter, sallad och bea. Det har varit en riktigt mysig helg och jag är så lyckligt lottad som har min Viktor. Min stora kärlek och mannen i mitt liv. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback