14.08

Då var det lördag och det snöar som bara den ute. Jag som tyckte att vi klarade oss bra på den snö som redan fanns men icke då. Viktor har åkt till Vigge för att fira hans mamma som fyller år, jag kände att jag inte ville följa med eftersom att jag inte är helt säker på om jag är riktigt fri från magsjukan ännu, så det är onödigt att chansa. Så hät sitter jag i soffan och bara tar lugnt med lite musik i bakgrunden. Jag vet inte alls hur jag ska fördriva tiden tills han kommer hem igen, det kändes inte lockande att gå utanför dörren direkt. Så jag ska väl försöka leta fram någon bra serie eller film att titta på istället. Ja men det var väl allt från mig denna gång, hoppas att ni har en bra lördag!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback