20.12

Idag har vi varit in till stan. Först på Jula och där blev det grejer till bilen, nya knivar och en vattenkaraff. Därefter blev det en sväng på Stadium Outlet för att köpa en ny fleecejacka till vintern och innan vi åkte hem blev det en sväng på Dollar Store också och utanför Max träffade vi på Elin, Pehr och Mackan innan vi begav oss hemåt. När vi kom hem gjorde vi hemmagjorda hamburgare på älgfärs och jävlar goda dom blev. Nu ligger i soffan i min ensamhet, Viktor har åkt till Svenstavik med Erik för att fixa ännu mer med bilen. Jag tittar på Min hemlighet, ett program med olika berättelser ur livet baserade på verkliga händelser. Jag har dessutom bränt ut en skiva som jag ska ta med mig upp på jobbet på måndag, några utav barnen fick önska ett gäng låtar så att vi har något roligt att lyssna på. Nu ska jag fortsätta i mitt soffhäng och hoppas på att Viktor inte kommer hem alltför sent ikväll. På återseende! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback