18.32

Det händer inte mycket här numera men det beror mest på att jag jobbar och när jag väl kommer hem vill jag ge all min tid till min kära sambo. Idag slutade jag tidigt så då begav jag mig till Emma och Milo för att umgås lite med dom, där var även Sofie som jag inte har träffat på typ hundra år så det var ett kärt återseende. Dock blev det ett ganska kort besök då Milo var sjuk så då begav jag mig ner på stan för att klippa mig. Fyfan vad skönt det är att få bort dom där otroligt slitna topparna, nu känns håret som nytt och fräscht igen. Efter klippningen var klar så tog jag bussen bort till Victoria, hon skulle till Brunflo ikväll så jag gjorde henne sällskap så att hon slapp åka själv. Vi mötte upp Moa på affärn för att handla lite och sedan skjutsade Vic hem mig. Nu väntar jag på Viktor som har varit och hämtat ett paket samt hälsat på Daniel lite. När han kommer hem ska vi äta middag och mysa i soffan, precis som vanligt. 
 
I lördags fick jag umgås med min älskade Maja för sista gången på väldigt lång tid. Det kändes otroligt tungt att krama henne hejdå med vetskapen om att jag inte får träffa henne när jag vill längre. Nu bor hon på andra sidan jordklotet och jag är otroligt glad för hennes skull men jag måste vara självisk också och säga att jag hellre hade velat ha hennes kvar här. Men det är inget hejdå, utan det är ett vi ses sen. För oavsett hur långt tid det har tagit mellan gångerna vi setts så har det alltid varit som om vi aldrig har varit ifrån varandra. "Together forever, never apart. Maybe in distance but never in heart"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback