19.43

Idag har det varit planeringsdag på jobbet och då har det bara varit nitton barn på hela förskolan som det vanligtvis är ca hundraåtta barn på. Det har alltså varit en väldigt lugn dag. Jag öppnade som sagt imorse och det känns nu att man har öppnat tre dagar i rad. Jag känner mig helt slut och skulle kunna sova i ett dygn. Men det har jag inte tid med, efter jobbet mötte jag upp Victoria i stan som hade varit på ett möte. Då åkte vi upp på Lillänge för jag skulle köpa nya adventsljusstakar. Efter att vi var klara där uppe åkte vi hem till Vic där vi chillade en stund innan jag bestämde mig för att ta bussen hem. Sedan jag kom hem har jag inte hunnit sitta ner förrän nu, jag tog fram alla ljusstakar, julstjärnor, bytte gardiner i köket osv, så nu är mysigt och julfint här hemma. Jag hoppas att min kära sambo tycker det är lika mysigt som jag. Han är kvar i Svenstavik för att sätta på extraljus på bilen. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på julmusik med en massa tända ljus. Jag borde göra mig någon middag men all ork tog slut. Jag orkar inte ens göra mig en macka så middagen får vänta, helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback