18.53

Det blev en runda på stan idag också. Viktor var och tatuerade sig så han ville att jag skulle vänta i stan tills han var klar så vi kunde åka hem tillsammans. Mamma kom ner en sväng och höll mig sällskap, vi var även förbi Staffan och Mikaela sa hej. Idag blev det mera shopping, man kan inte gå på stan i flera timmar efter löning utan att hitta något fint. Det blev en jacka, ett par jeans, ett par byxor, en tröja och ett pannband. Nu är vi på väg hem och då blir det en snabbdusch innan jag ska sova. Eller först ska vi förbi på ICA för att hämta paket, kläder till mig och bildelar till Viktor. Imorgon är det fredag och den är efterlängtad. I helgen ska jag ta fram allt julpynt samt byta gardiner i köket iallafall. Första advent på söndag. Myyys! Det ryktas om att det kanske blir senaste Hunger Games på bio också. Men det återstår att se. Mamma ska nog komma till Brunflo något i helgen också, då tänkte vi käka middag på Chili.  

Imorse kom dessutom min nya kompis Michelle till världen. Ett enormt jävla grattis till min älskade bästaste vän, Anna och hennes fantastiska Joel. Åh, vad jag längtar efter att få komma och snusa på lillhjärtat och kramas med mina fina vänner. Grattis grattis grattis igen, till de nyblivna föräldrarna ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback