17.17

Så var det söndag igen då, helgerna går alldeles för fort men som tur är så går veckorna minst lika fort. I fredags tog vi det bara lugnt, jag hade haft öppning så när kvällen kom var jag rätt tröttt. I lördags fick vi finbesök på middag av Moa och Pehr. Efter middagen kom även Elin, Mackan och Daniel förbi. Mycket trevligt, det blev några glas vin och någon cider. Idag har vi tvättat och så, gjort om lite i vardagsrummet så att nya soffan ska få plats. Nu ska vi snart äta någon middag, jag vet inte alls vad det blir. Jag är sjukt hungrig och känner ingen ork till att laga något häftigt så det lär bli något lättsamt. Vad som händer resten av söndagskvällen har jag ingen aning om, det återstår att se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback