16.10

Igår var vi båda lediga och då hade vi ett viktigt möte på agendan och jag måste säga att det gick otroligt bra. Därefter käkade vi lunch inna vi begav oss in till stan. Vi köpte en ljusslinga med bollar på Rusta samt ljus och en ljusslinga som vi ska ha i julgranen senare. Innan vi åkte hem begav vi oss till Pepsi en sväng  för att säga hej till honom, mamma och Ante. Väl hemma käkade vi middag och väntade på att Moa och Pehr skulle komma hem så att vi kunde gå dit och umgås lite. Där blev det lite vin och skitsnack.
 
Idag har jag rensat ut massa kläder i garderoben som aldrig används och bara samlar damm egeentligen. Så nu har jag kastat en del och gjort i ordning en hel sopsäck med kläder som ska skänkas till bättre behövande. Nu ska vi snart börja med middagen och vad denna lördagskväll har att erbjuda återstår att se. Jag ska försöka få Viktor att gå igenom sin garderob också. Nej, nu ska det göras middag. Adjö!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback