23.05

Nu är vi redan inne på maj och det betyder att sommaren snart är här. Underbar! Valborgsmässoafton spenderades hos oss i Brunflo med mina favoriter. Vi åt pizza, drack vuxendricka, spelade Buzz, snackade skit och skrattade så vi fick ont i magen, precis som det ska vara. Jag blev sådär alldeles lagom full så att när jag vaknade igår var jag pigg och inte det minsta bakis. Fredagen spenderades ändå i soffan med film och mys. Vi bjöd hit Moa och Pehr på middag och sedan åkte vi för att hämta Victoria i stan som ville komma och övernatta hos oss. Idag har vi varit till Brånan på ett-årskalas för Hillevie. Det var väldigt trevligt! Efter det åkte vi hem, lagade middag och sen kom Victoria hit igen. Jag tycker nästan att hon borde flytta in hos oss istället för att åka fram och tillbaka hela tiden, det skulle ju bli bra mysigt billigare och jag skulle ju inte klaga på att ha henne alldeles i närheten hela tiden. Nu sitter vi i soffan framför tvn i vanlig ordning och tittar på film. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, jag tror att Olle, Emilia och lille Erik skulle komma på besök. Annars tänkte jag att vi kanske kunde åka in till stan för att hälsa på mamma och kanske hälsa på Emma och Milo. Det märks. Nu ska jag hänga med i filmen. Adjöken!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback