19.26

I söndags tog jag mig i kragen och beställde en ny telefon, det var verkligen dags nu då det är inte är långt ifrån att jag kastar den jag har nu långt åt helvete. Det blev en Samsung Galaxy S5 och det var ett superbra erbjudanded är jag fick telefonen, ett flipcover, powerbank och ett minneskort för ett billigare pris än om jag bara hade köpt telefonen. Det var dessutom supersnabb leverans då jag beställde den sent i söndags och fick ett sms om att den gick att hämta före elva idag. Awesome! Den ligger just nu på laddning så jag får inviga den imorgon. Snart ska jag sova, klockan ringer halv fem imogon och bussen går kvart över fem. Omänskligt tidigt men det är som det är. Imorgon efter jobbet ska jag åka till Victoria för att umgås lite, det är allt för länge sedan jag hängde i Odensala nu. 
 
Snart är det helg också och på fredag slutar jag halv ett så då tänkte jag åka upp på Solliden för att hälsa på. Vad som mer sker i helgen återstår att se, jag hoppas att vi kan klämma in ett besök hos Emma och Milo, om dom har tid. Det är på tiden nu för jag saknarf dom sjukt mycket. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback