10.56

Ännu en vecka har passerat och det är redan den sextonde maj, om tre dagar är det bara en månad kvar till min 25-årsdag och midsommarafton. Vad som händer då har jag egentligen ingen aning om. Veckan har som vanligt bestått av jobb, dock var det ju en till sån där röd dag mitt i veckan. Nu börjar jag ledsna på dom. Igår tog vi med oss Hugo hem, som jag har saknat den lille pojken. När man har sådant finbesök så lyxar man till det med pizza till middag. Han fick såklart spela tv-spel och man kan ju snacka lycklig när han fick veta att Viktor har en hel del olika konsoller och spel. Moa, Pehr och Erik var här och hängde också, det var treeeevligt.
 
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, Viktor pratade om att han och grabbarna skulle åka och golfa. Jag tror inte att jag följer med på det så jag och Hugo åker nog till mamma och hänger lite istället. Men det får bli senare. Mannen i mitt liv ligger ju trots allt fortfarande och sover. Jag och Hugo sitter i soffan och han spelar tv-spel medans jag hänger med datorn. Solen skiner för en gångs skull så något vill jag iaf hitta på idag. Vad det blir får vi se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback