06.49

Äntligen fredag! Klockan ett idag får jag helg och då ska jag möta upp mamma, Ante, Hugo och Kelly för några timmar på Storsjöbadet. Myyys! Efter badet ryktas det om middag på Oden och jag måste säga att jag har saknat deras mat. Förhoppningsvis kommer Viktor in och äter med oss också. Om fredagen har något mer att erbjuda efter det än soffhäng återstår att se.
 
Igår slutade jag också tidigt så då åkte jag, Viktor och Daniel först ner på stan för att kika lite. Jag var i ett stort behov av nya gummistövlar så ett par sådana blev det, svarta med högt skaft. Annars blev det nya trosor, hårinpackning och en köksvåg. Efter stadsbesöket åkte vi på ICA Maxi för att storhandla och mycket blev det. Vi blev dessutom bjudna på middag hos Daniel, pulled pork i pitabröd. Sjuuuukt gott, man äter det alldeles för sällan. Därefter blev det lite stress hem eftersom att klockan blev så mycket och min klocka skulle ringa halv sex. En snabbdusch, packa till badet och sedan tackade jag för mig. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback