20.37

Sedan förra fredagen är jag numera sambo och Brunflo-bo med mitt fina hjärta. Det känns riktigt bra och vi har fått till det riktigt bra, det är en garderob som ska sättas ihop och sen är det bara småfix kvar. Trots bristen på bil och körkort så har det gått riktigt bra med att ta sig till jobbet med bussen de dagar jag har haft möjlighet att jobba. Jag trodde att det skulle kännas sjukt segt och bli sjukt tidiga mornar men rätt lugnt ändå.  Under denna vecka har jag dessutom hunnit med en släng av magsjuka som jag trodde att jag hade klarat mig ifrån men icke då. Tur att jag har en fantastisk sambo som har tagit hand om mig och åkt på affärn och köpt förnödenheter till mig.
Han är guld värd, min Viktor. 
 
I helgen tar vi det bara lugnt. Igår drack vi någon öl och spelade Super Nintendo, Pehr kom förbi också. En kanonfin fredag! Idag har vi haft besök utav Viktors föräldrar och hans bröder så jag tog och bakade en kladdkaka. Sedan dess har vi ätit toast till middag, internetshoppat och bara njutit av lugnet. Alldeles perfekt. Nu ska vi ta fram lördagsmys och titta på Gotham. På återseende! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback