17.35

Idag hade jag min intervju och jag känner att det gick riktigt bra. Imorgon får jag besked om jobbet är mitt och då börjar jag på måndag, det står mellan mig och en annan tjej. Jag försöker att inte ta ut något i förskott eftersom att jag inte vet hur den andra tjejens intervju gick men med tanke på min så vill jag nästan säga att jobbet är mitt men vi får helt enkelt se imorgon. Det var en jättemysig förskola och det kändes som om jag klickade rätt bra med personalen. Jag åkte in till stan lite tidigare för att gå förbi lägenheten och kolla posten. Jag, mamma och Ante var även till momma och fikade, det var väldigt mysigt. Nu sitter jag och mitt hjärta i en varsin del av soffan och vilar på maten, idag hade Viktor gjort skinksallad lagom tills jag kom hem från stan, det var riktigt gott. Vad resten utav kvällen har att erbjuda återstår att se.
 
Imorgon och på torsdag ska jag få jobba på Solliden och det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på att detta kanske är dom sista dagarna på den förskolan på väldigt länge. Men mig blir dom inte av med, jag ska försöka åka upp dit så mycket som möjligt så att jag inte bli bortglömd. Jag är otroligt tacksam över den tid jag har fått på Sollidens förskola. Barn, föräldrar och personal har satt djupa spår i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma någon utav dom. Men som sagt, mig blir dom inte av med i första taget.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback