11.17

Klockan är elva och jag har redan hunnit dammsuga, skurat golv, bäddat rent i sängen, städat badrummet, diskat undan osv och jag håller dessutom på att tvätta. Produktiv tjej på sin lediga dag. Just nu sitter jag och inväntar farmor och Yngve som ska komma hit och fira mig i efterskott. Det ska bli väldigt trevligt och så får dom äntligen se hur vi bor. När Viktor kommer hem från jobbet ska jag försöka få med honom in till stan, jag skulle vilja åka på Lillänge för att kolla träningskor och sommarskor. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på, har för mig att han slutar rätt tidigt idag.
 
Imorgon ska jag äntligen få umgås med Emma och Milo. Det blir alldeles för länge mellan gångerna men så kan det vara när det känns som om det enda jag gör är att jobba. Men snart är det semester, jag jobbar torsdag och fredag denna vecka och sedan får både jag och hjärtat semester. Jag har tre veckor och han har fyra så något roligt ska vi nog allt hinna med. Nej, nu ska jag ladda kaffebryggaren. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback