17.21

Sedan sist har jag hunnit med stråket både fredag och lördag med härliga människor. I söndags hade jag bakishäng med Viktor och Erik. I måndags var jag tillbaka på jobbet i Ängsmon och det har varit skönt att få komma tillbaka till vardagen och få jobba lite men det är tråkigt att jag jobbar medans Viktor fortfarande är ledig. Dock har det inte blivit så långa dagar, i tisdags fick jag sluta 3,5 timmar tidigare så då tog jag en promenad hem istället för att vänta på bussen i ca en timme. Det var skönt men jag hade helt fel skor så ont i fötterna var ett faktum. Igår slutade jag också tidigare så då hämtade Viktor mig så åkte vi och handlade. När vi kom hem kockade vi ihop en smörgåstårta bara sådär, vardagslyx deluxe. Idag efter jobbet gick jag en sväng på stan mellan bussarna och där hittade jag ett linne och lite smycken. Nu sitter vi i soffan och tittar på Banshee, vi håller dessutom på att tvätta.
 
Imorgon öppnar jag så det blir en väldigt tidig kväll och det bästa med öppningen är att jag får sluta runt lunch. Då tänkte vi åka ner på stan och kanske käka lunch på stråket, kolla in tivolit osv. Det blir myyyyys. Nej, nu ska jag hänga med i avsnittet av Banshee. På återseende!
 
 
 
 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback