15.16

Jag är så sjukt nöjd över våra inköp på IKEA igår. Äntligen börjar det likna något här hemma. Vi införskaffade oss två vitrinskåp i glas som nu står på varsin sida av tv-bänken, Pehr var så snäll som kom hit och hjälpte oss att sätta ihop dom igårkväll, vilken kompis vi har! Förutom det så köpte vi massa växter och annat smått och gott om är bra att ha här hemma. Hela notan på IKEA gick på strax över 2000 kr och det var det värt, jag hade ju trots allt 1300 kr i presentkort också. På Lager 157 köpte jag två tröjor och ett par solglasögon till mig och en tröja till Hugo. Annars hittade jag ingenting i Birsta men det mesta som finns där, finns ju även hemma. Det var sjukt roligt att få träffa Anna och Lasso igen, jag hoppas att det inte går lika lång tid innan nästa gång nu för det vore inte okej.
 
Idag har vi tvättat, städat lite och satt upp en till hylla ovanför tvn. Nu är det inte mycket mer som fattas för att jag ska vara helt nöjd med lägenheten, en ny soffa är det som står högst upp listan just nu. Snart ska jag hoppa in i duschen och senare ska vi åka till Vigge för att äta middag hos svärföräldrarna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback