11.07

Nu var helgen över men det gör ingenting för vi har semesteeeer. Awesooome! I lördags hade Emma dragit ihop ett gäng för att spela kubb och dricka lite ovanför Tennishallen. Vi blev ett gäng på 20 personer och det var väldigt trevligt. När klockan började närma sig elva så åkte vi ner på Marite och för första gången, tror jag, så hade jag faktiskt roligt där. Men det är nog första och sista gången skulle jag tro. Igår vaknade jag och mådde galet bra, inte det minsta bakis. Vi åkte ut till Storsjöbygdens golfbana med Daniel och Pehr. Grabbarna skulle spela golf men jag kände inte för det så jag höll koll på antal slag osv. Efter golfen så åkte vi in till stan för att köpa en fläkt på Jula och sedan blev det middag på Sibylla. När vi kom hem igen lyckades jag somna och vaknade inte förrän elva igen, jag hade tack och lov inga problem med att somna sen igen. 
 
Just nu ligger jag i sängen bredvid en snarkande Viktor. Idag vet jag inte alls vad som händer, vädret har ju vänt och blivit tråkigt regnväder istället. Imorgon tar vi med oss mamma och beger oss till Sundsvall för en heldag på Birsta och IKEA. Ääääntligen! Så mamma kommer hit och sover ikväll så åker vi ganska tidigt imorgon. Det ska bli supermysigt. Jag ska dessutom få krama om mina fina vänner Anna och Lasso när jag väl är i Sundsvall. Som jag längtar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback