20.44

Idag har jag namnsdag, så grattis till mig och alla andra fina människor som heter Emelie. Jag har i vanlig ordning jobbat och efter jobbet kom Viktor och hämtade mig så att vi kunde storhandla. Det var ett måste eftersom att vi inte vet när vi kommer iväg för att göra det med tanke på hans knäoperation imorgon. Efter det köpte vi hem snabbmat då jag var alldeles för trött och hade för ont i huvudet för att ens orka tänka på matlagning. Nu tänkte vi titta på någon serie innan det är dags att gå och lägga sig. Vi väntar dessutom på Viktors bror Anton som ska sova här inatt för att ställa upp som chaufför imorgon till och från Medicin Direkt där operationen ska utföras. Äh, till något roligare. I helgen åker vi förmodligen ner till Rättvik för att köpa ny bil, riktigt fint med ny bil då den vi har nu inte riktigt vill samarbeta. Det ska också bli roligt med en liten roadtrip. Men iallafall, en rök på det här och sedan lite Hawaii Five-0. Pussis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback