13.07

Just nu sitter jag i personalrummet på jobbet och dricker kaffe. Det behövs verkligen om jag ska orka jobba till halv sex. Lyckades dessutom dra igen ytterdörren här på jobbet över hälsenan så att jag blev alldeles svimfärdig av smärtan och var nästan säker på att den hade gått av. Men den var hel, dock blödde jag som en gris så det var bara att plåstra om. Barnen är så söta som tittar på mig och säger "Det kommer att bli bra i foten Emelie, det går över" :')
 
Igår var jag ute och käkade med mamma på Bishop. Vi tog en varsin burgare och den var sjuuuukt god. Den rekommenderar jag verkligen! Det var mysigt att få lite egentid med mamma. Jag träffar henne väldigt sällan nu för tiden då jag jobbar i Ängsmon och bor i Brunflo. Det är sjukt tråkigt. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback