22.50

Idag har jag jobbat några timmar på Solliden och det har varit lika underbart som alltid. Efter det blev jag bjuden på middag hos min kära mamma, imorgon ska jag förhoppningsvis få bjuda henne på mat hos mig och bara få rå om min mamma själv. Kvällen har jag spenderat med min vapendragare, vilket var alldeles för länge sedan. Vi har snackat skit, färgat hår, tittat på Idol och nu tittar vi på Paradise Hotel. En väldigt fin tisdag, måste jag säga.

Igår fick jag umgås med min fina Emma och mysa med gullungen Milo. Jag och Tobbe cyklade dit för att fira henne som fyllde år i söndags, eftersom att jag kom hem så sent från Rätan då så hann jag inte åka dit då så det fick bli igår istället. Hon bjöd på gofika och mycket skratt. Min älskade vän, du är mamma nu och jag är så otroligt stolt över dig. Jag är glad att jag får vara en stor del av era liv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback