20.02

Nu har jag jobbat på schema på Sollidens förskola i snart två veckor och jag älskar det. Dessa barn får mig att glömma bort allt som tynger ner mig sekunden jag kliver innanför dörrarna. Efter jobbet om dagarna åker jag antingen hem eller till mamma då jag är alldeles för trött för att umgås med någon. Men idag när jag slutade tidigt har jag först varit en sväng på stan med Victoria, Lina och Moa och nu spenderar jag kvällen med Victoria och Simone framför Idol med kladdkaka och grädde. Obligatorisk onsdag är på väg tillbaka och då är det precis som det ska vara. Efter detta lär det ju inte vara långt ifrån att cykla hem för att sova, jobb imorgon igen klockan halv åtta. Nej, nu har jag icke tid med detta mer. Idol nu. Adjöken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback