Det är först när man ger upp som det blir något nytt.

Det är när jag släpper taget om dig som jag tar ett steg närmare lyckan. Det är först då jag kan leva livet fullt ut men hur släpper man taget om någon som givit en så otroligt mycket? Jag vet inte hur jag ska göra för att släppa taget om dig och lämna dig i det förflutna. För hur ont det än gör att förstå så är det just vad du är, en del av min dåtid. Du kan aldrig bli en del av varken min nutid eller framtid och jag antar att det är just det som gör det så otroligt svårt att för att släppa taget. Det är just då det blir så verkligt, det är just då jag kommer att inse att du är borta, för alltid. Jag vill inte hålla fast vid dig längre för det finns någon annan nu och han är värd varenda andetag, varje hjärtslag och varenda känsla. Han får mig att vilja skriva ut såna där töntiga men kärleksfulla meningar över hela världen och det är bara du som har fått mig att känna så innan. Det är just därför jag måste släppa taget om dig, en gång för alla. För jag kan inte ge honom allt jag har om mitt hjärta fortsätter att slå för dig. Det här är mitt farväl till dig. Jag kommer alltid att älska dig men det är dags för att lägga dig bakom mig.Tack för allt och vila i frid, Markus. Farväl - 
Jag hoppas att vi möts i minglet någon gång efter döden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback