21.00

Denna helg har varit helt fantastisk. Fredagen bestod av jobb och sedan häng hos Lina och Hampus med Vic framför Idol. Vi drack någon cider och åt lite gotta. Mycket mysigt! Igår vaknade jag tjugo över sju men lyckades somna om till tio, packade då ihop väskan, tog en dusch och begav mig till Vic för frukost och fix innan det var dags att ta bussen till Brunflo för att fira Moa. En väldigt trevlig kväll med alkohol, härliga människor och ett otroligt bra avslut. Idag har jag varit sjukt trött så jag och Vic har spenderat dagen i soffan och tittat på film. Nu ligger jag i sängen och tänkte chilla med telefon innan det är dags att sova om pirret i magen vill lugna ner sig. Imorgon är det jobb igen som gäller.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback