17.47

Det går bra nu. Eller? Inte nog med att jag skallade en hylla idag så lyckades jag tappa bankomatkortet på Coop och detta inser jag när är på Expo för att betala så det var bara att vända. Detta är inte särskilt roligt när det spöregnar och man redan är dyngsur. Men nu är jag hemma hos mamma i värmen och tryggheten iallafall. Jag är dessutom klar med alla hennes presenter inför henne födelsedag på söndag. Det känns bra. Just det, jag lyckades dessutom förstöra en glaskiva som ligger under spegeln i badrummet igår, den är som en hylla så just nu har jag ingen plats för alla saker som stod där. Jag hoppas på att morgondagen blir mycket bättre men det vet jag redan att den blir. Min blogg är sjukt tråkigt. Men i princip det enda jag gör om dagarna är att jobba så jag förstår inte hur Victoria kan klaga på att jag aldrig bloggar när jag bloggar om totalt ointressanta saker när jag väl gör det. Aja, hon kan iallafall roa sig med detta inlägg ikväll när Jocke är jetlagad och har somnat. Fin kompis ja!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback