18.05

Jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg nu medans jag har tid och lust. Världens bästa Hugo är på besök och har ätit middag med oss idag. Just nu spelar han och Viktor tv-spel och jag älskar att dom passar så otroligt bra ihop. Ett utav de viktigaste sakerna i mitt liv är att dessa två kommer bra överens och tycker om att spendera tid med varandra. Idag är det bara Viktor som gäller och jag kunde inte vara lyckligare. Snart ska Hugge åka hem och då ska jag och min kärlek mysa i soffan framför de senaste avsnitten av Paradise Hotel. Jag får sova med honom inatt också och så åker han härifrån till jobbet imorgon. När man inte kan spendera varenda dag med varandra så får man ta vara på varje stund man får. Imorgon är det hel veckas jobb som väntar, precis som det ska vara. Vad som händer mer återstår att se.
 
 
 
Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback