13.28

Bloggen har blivit en prioritering som ligger i botten på min lista just nu. Jag jobbar, umgås med min underbara pojkvän, mina fantastiska vänner och några fåtal gånger ligger jag bara hemma i soffan ensam och tittar på serier. Idag är en sådan dag, jag är ledig och ligger här i min soffa och har tittat lite på Revenge och The Big Bang Theory. Jag har funderat på om jag ska gå iväg och kolla om det finns någon tvättid samt städa men jag kan egentligen lika gärna göra det imorgon eftersom att jag är ledig även då. Jag blir så fruktansvärt rastlös när jag är ledig, jag vill klättra på väggarna eller bara springa upp på jobbet för att jobba gratis. Jag har världens bästa jobb och jag har svårt för att hålla mig borta, jag jobbat med helt fantastiska människor och får ta hand om otroligt fina barn. Jag kan inte begära mer på en arbetsplats.
 
Jag vet faktiskt inte vilka som egentligen läser min blogg men de jag har koll på vet redan det här och är nog lika glada som mig över detta. Jag har träffat en person som har vänt hela mitt liv upp och ner rent känslomässigt. Han har fått mig att känna saker jag hade glömt bort hur de kändes. Jag känner en så otroligt lycka och jag kan säga redan nu att det inte finns någon annan för mig. Jag är kär. Han får mitt hjärta att slå dubbla slag och bara tanken av honom gör mig trygg. Han får mig att skratta, hela tiden. Han är min. Min Viktor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback