12.25

Det smids nyårsplaner och jag kunde inte vara mer taggad. En stuga i Åkersjön med ett härligt gäng sitter väl aldrig fel. Sist jag spenderade nyårsafton i en stuga var 07/08, i Bydalen med människor jag aldrig träffat förut och det var helt galet roligt, ett minne för livet. Så att spendera den i en stuga med människor som ligger varmt om hjärtat kan inte bli mycket bättre. Som det ser ut nu så har vi fått ihop 10 personer och jag hoppas att alla väljer att följa med och delar detta minne med oss.
 
Jag har idag hunnit med ett besök på Hälsocentralen och där togs det prover utan dess like så jag hoppas att jag får veta vad problemet är, läkaren skulle ringa mig imorgon. Snart ska jag ta bussen upp på jobbet i några timmar och när jag kommer hem tänker jag inte lyfta ett finger. Pizza till middag tyckte jag lät alldeles utmärkt. Sånt får man unna sig när man fortfarande har pengar kvar innan löning imorgon. 
 
Imorgon ska jag på stan med brudarna för att leta julklappar, dock är min pojkvän sjukt dålig på att önska sig något och min fantasi är som bortblåst så vi får se hur detta går. Snart är det fredag också och då ska jag äntligen få pussas och kramas med min kärlek, vi ska dessutom ha myskväll med Victoria och Jocke så det ser jag fram emot. Det var allt från mig idag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback